• karosszeria slider gallery
  • automosas
  • szelvedo
  • csereauto slider
  • autoszallitas slider
  • karrendezes slider
  • autofenyezes slider gallery
  • horpadas jegkar slider

Autó fényezés

Fényező műhelyünkben a korszerű fényezés érdekében rendelkezésünkre áll METRON típusú hőkamrás fülke, számítógépes festékkeverő rendszer, a legmodernebb kéziszerszámok, valamint 250 m2-es előkészítő.

A fényezés az Európai Unió szabályainak megfelelő világszínvonalú RM festékrendszerekkel, valamint CAR SYSTEM segédanyagok felhasználásával történik. Dolgozóink minden évben részt vesznek az RM által külföldön szervezett és megrendezett szakmai továbbképzéseken.

Számítógépes színkeveréssel biztosítjuk a tökéletes színpontosságot gyári színkód alapján.

A különböző fényezési módok

Teljes fényezés: Az autó minden részének fényezése. Lehet színváltó fényezés, mikor a jármű teljesen új színt kap. De a teljes fényezés oka lehet a gépkocsi súlyos sérülése, a régi szín helyreállítása is, pl.: old timer-ek esetében. (A sajnálatos kromofágos akciók esetén is ez javasolt.)

Teljes külső fényezés: az autó zárt ajtóknál történő külső fényezését jelenti. Ilyenkor az eredeti színnel azonos színűre fújjuk a kocsit, különben a belső részeken - pl.: ajtók falcain – látható lenne a korábbi szín. A teljes külső fényezést csak igen ritka esetekben szoktuk javasolni, hiszen az autó komplett szét-, ill. összeszerelése drágítja a munkát. A legtöbb esetben (amennyiben a korábbi szín marad.) a hozzánk hozott sérült autók részleges fényezését javasoljuk.

Teljes belső fényezés: Az autó belső részeinek festését értjük alatta. A megrendelő elképzelése szerint lehetséges csak az ajtók utastér felé eső részeinek fényezése, de akár a csomagtér, a motortér teljes fényezése is. A motortér festése esetén a motort ki kell emelni, ami munkaigényes és költséges, ezt csak „fanatikusoknak” ajánljuk. A belső fényezésnek természetesen csak teljes külső-belső esetén van értelme.

Teljes külső – belső fényezés: A színváltó fényezésnél (amikor új színre festjük át az autót) bizony külső-belső festést kell végezni, mivel a korábbi színt a belső részeken (minimum az ajtókon) ugyanúgy át kell fújni. Ebben az esetben a szerelési munka több időt vesz igénybe, hiszen minden „apróságot” le kell szedni a járműről, ami a fényezést akadályozná. Igazán tartós festést csak akkor kapunk, ha a karosszéria / az elem teljes felülete le van fényezve, mert így nincs olyan terület, ahol elkezdődhetne a korrózió, vagy a festék leválása. Teljes külső-belső fényezést ajánlunk pl.: veterán autók, tuning gépek, több elemcserével járó súlyos sérülések, ill. egyedi elképzelések esetén.

Részleges fényezés: A sérült autók legtöbbjének nincs szüksége teljes fényezésre. Az esetek legnagyobb részében elegendő részleges javítást alkalmazni. Ilyenkor az összes sérült elemet javítás, vagy csere után fényezni kell. Legyen szó akár egy, v több elemről, de akár csak egyes elemek ködöléséről (javítófényezésről).

Elem/ek fényezése: A sérüléstől függően szükség lehet a karosszériaelem cseréjére. Ilyenkor a legtöbben vagy utángyártott új-, vagy bontott elemeket igényelnek. Mi mindig az ügyfél igényeihez alkalmazkodunk, tájékoztatva Őt a választása előnyeiről és hátrányairól is. Szükség szerint mi szerezzük be az alkatrészt, de hozott elemekkel is dolgozunk. Lehetősége van arra is, hogy csak az Ön által leszerelt karosszéria elemet hozza el hozzánk (színmintával), vagy a műhelyünkben általunk leszerelt alkatrészt hagyja nálunk javításra. Abban az esetben is vállalunk fényezést, ha más karosszérialakatost bíz meg a lakatolással, de ekkor csak a fényezésre érvényes a garanciánk.

Az elem fényezésekor ugyanúgy járunk el, mint teljes fényezéskor. (Kilincs, üveg,stb. leszerelése, lakatolás, csiszolás, kittelés, alapozás, fényezés, lakkozás, szárítás.) Új elemek esetén természetesen nincs szükség sem lakatolásra, sem kittelésre, ilyenkor a fényezés az alapozással kezdődik.

A műanyag elemek, a spoilerek, szárny, tükrök színre fújása, de még az oldalsó díszlécek fényezése is ebbe a kategóriába tartozik.

Ködölés: Abban az esetben, ha az adott elem csak kismértékben sérült (pl.: az ajtót a díszléc alatt meghúzták, vagy a sárvédőt horzsolták, de nem horpadt) ill., ha kis kiterjedésű a sérülés (pl.: más autó ajtaját rányitották) akkor lehetőség van a sérült elem javító fényezésére, az ún. ködölésre. Ekkor a javítás menete ugyanaz, mintha nagyobb egységet fújnánk, csak a kiterjedés kisebb, az elemnek csak bizonyos részét festjük. Ez a módszer csak bizonyos esetekben alkalmazható.

Polírozás

Idővel autójának lakkrétege karcossá válik, elveszíti fényét. A szennyeződések, az időjárási körülmények, a nap UV-sugarai tompítják, károsítják autója fényezését. Bár rendszeres ápolással megőrizheti, óvhatja gépkocsijának esztétikai értékét, egy professzionális felületpolírozás esetenként szinte újjá tudja varázsolni autója fényezését, visszaadva annak eredeti csillogását.

Önrész átvállalása

Amennyiben casco biztosítása terhére a javítást nálunk végezteti, a fix önrészt átvállaljuk! (max. a javítási számla 10%-áig!)

Csereautó akár ingyen!

A javítás időtartamára igény esetén csereautót biztosítunk, ami rendkívül kedvezményes áron (már napi 3 999 Ft-tól), sőt, akár díjmentesen is igénybe vehet. A csereautó napidíjak a szerviz számla összegétől függően az alábbiak szerint alakulnak:                                       

Szerviz számla összege napi díj Ft
0 - 100 000 Ft+ÁFA 3 999 Ft/nap+ÁFA
100 001 - 200 000 Ft+ÁFA 2 999 Ft/nap+ÁFA
200 001 - 300 000 Ft+ÁFA 1 999 Ft/nap+ÁFA
300 001 - 500 000 Ft+ÁFA 999 Ft/nap+ÁFA
500 000 Ft+ÁFA -felett Ft/nap

Egy javítás alkalmával a két akció (önrész átvállalása, illetve kedvezményes csereautó) közül csak az egyik vehető igénybe.