• automosas
  • szelvedo
  • autoszallitas slider
  • karosszeria slider gallery
  • horpadas jegkar slider
  • autofenyezes slider gallery
  • csereauto slider
  • karrendezes slider

Gumi szerviz

Téli gumi

Tipikus téligumi mintázat: sűrűn elhelyezkedő apró lamellák; erőteljes, mély kapaszkodóblokkok. Feladatuk a vonó- és  oldalirányú, valamint a fékezőerő hatékony átadása, továbbá a kapaszkodás – ha kell, havon, jégen, nyálkás-csúszós útfelületen is. A mély és széles hosszanti ill. oldalirányú mintaárkok kivetik magukból a havat, és biztosítják a jó vízelvezetést a gyakran sáros, latyakos, jégkásás utakon. A téligumi anyaga magas szilika tartalmú, a nyárinál lágyabb gumikeverék, így az abroncs a hideg (+7 Celsius fok alatti) aszfalton nem válik merevvé, rugalmatlanná; nem veszít  a tapadásából.

 

Nyári gumi

A nyári gumi futófelülete a télinél szemmel láthatóan telítettebb, a nagyobb  felfekvési felület által jó tapadást biztosít száraz úton. A mintázat kevésbé tagolt, feltűnő a sűrű lamellázottság hiánya – erre nyári útviszonyok között nincs is szükség. Fontos viszont esőben, nedves úton az aquaplaning elkerülése; a hosszanti és oldalirányú csatornák a gyors vízelvezetést szolgálják. A nyári gumi anyaga a télinél szilárdabb, keményebb gumikeverék, amely 7 Celsius fok felett a megfelelő tapadást és kopásállóságot biztosítja.

Négyévszakos gumiabroncs

A négyévszakos autógumi anyaga és mintázata a téli és a nyári egyfajta “egyvelege”.  Futófelülete nem kifejezetten nyári és nem kifejezetten téli, bár mindkettő  jellegzetességei felfedezhetők rajta. Így – bizonyos mértékig – a téli ill. nyári hőmérsékleti és útviszonyoknak egyaránt képes megfelelni. Könnyen belátható azonban, hogy megvannak a maga határai: szélsőséges körülmények között nem tud úgy teljesíteni, mint egy speciálisan az adott célra kifejlesztett – téli vagy nyári – gumiabroncs. (Ha véletlenül dombon laksz, ahová télen is fel kell az autódnak kapaszkodnia, hegyek között szoktál autózni, síelni mész, autópályán utazol nagy sebességgel, nagy teljesítményű járművel stb, akkor a négyévszakos abroncs nem neked való.)

Akkor kinek való?

A négyévszakos abroncs annak jelenthet ésszerű alternatívát, aki:
- járművét csak keveset (évi 8-10000 km) és kisebb távolságok megtételére használja. (pl. városon belül, közeli munkahely eléréséhez stb.)
- extrém körülmények között (hó, jég, fagyos út, ónos eső) tudja nélkülözni az autót, mert nem éri meg téligumi nélkül kockáztatni.

Polírozás

Idővel autójának lakkrétege karcossá válik, elveszíti fényét. A szennyeződések, az időjárási körülmények, a nap UV-sugarai tompítják, károsítják autója fényezését. Bár rendszeres ápolással megőrizheti, óvhatja gépkocsijának esztétikai értékét, egy professzionális felületpolírozás esetenként szinte újjá tudja varázsolni autója fényezését, visszaadva annak eredeti csillogását.

Önrész átvállalása

Amennyiben casco biztosítása terhére a javítást nálunk végezteti, a fix önrészt átvállaljuk! (max. a javítási számla 10%-áig!)

Csereautó akár ingyen!

A javítás időtartamára igény esetén csereautót biztosítunk, ami rendkívül kedvezményes áron (már napi 3 999 Ft-tól), sőt, akár díjmentesen is igénybe vehet. A csereautó napidíjak a szerviz számla összegétől függően az alábbiak szerint alakulnak:                                       

Szerviz számla összege napi díj Ft
0 - 100 000 Ft+ÁFA 3 999 Ft/nap+ÁFA
100 001 - 200 000 Ft+ÁFA 2 999 Ft/nap+ÁFA
200 001 - 300 000 Ft+ÁFA 1 999 Ft/nap+ÁFA
300 001 - 500 000 Ft+ÁFA 999 Ft/nap+ÁFA
500 000 Ft+ÁFA -felett Ft/nap

Egy javítás alkalmával a két akció (önrész átvállalása, illetve kedvezményes csereautó) közül csak az egyik vehető igénybe.