Autószerviz

Fék szerviz

Fékbetét cseréje

Ha a fékbetétek vastagsága a minimális 3 mm alá csökken, akkor az optimális fékhatás már nem biztosított.

Ezért rendkívül fontos a megfelelő minőség és a precíz, szakszerű szerelés.

Féktárcsa cseréje

Egy első féktárcsa optimális élettartama általában 70-100.000 kilométer, a fékbetété 30-50.000 kilométer.

A hátsó féktárcsa élet-tartama típustól függően 60-160.000 kilométer, a fékbetété 30-80.000 kilométer.

A túlszabályozott vagy méter alatti tárcsa rossz hőelvezetést biztosít, a féktárcsa elreped, deformálódik, a fékolaj felforrhat.

Dobfék cseréje

Élettartama 10-20.000 kilométeres karbantartás mellett általában 100-150.000 kilométer.

Ennek megtétele után viszont kompletten cserélni kell mindent – a dobokat, a fékpofát, a munkahengereket és a kézifékkötelet. 

Egy méret alá szabályozott fék a fékpadi mérésen megfelelő, de vajon éles helyzetben, terhelés alatt hogyan viselkedik?

Fékolaj cseréje

Biztonsági okokból a fékfolyadékot évente ellenőriztetni kell. Szervizünk az ellenőrzést díjtalanul végzi.

Fékfolyadék csere általában 2-3 évente esedékes. A fékfolyadék forráspontja nem süllyedhet 180 °C alá.

Javaslatunk

Ha az alábbi tüneteket észleli gépkocsiján, haladéktalanul keressen fel bennünket:


  • autópályán fékezésnél morgó hang
  • fékezésnél félrehúzás esetén – nedves úton balesetveszélyes!
  • túlzott gumikopás esetén
  • fékezésnél kormányrázás – túlterheli a futómű alkatrészeit
  • fékezésnél fémes hangot hall
  • lüktető, pulzáló fékpedál – szerelési hiba is okozhatja (általában javítás után 1000 – 1500 km után jelentkezik)
  • puha, nyúlós fékpedál – megnövekszik a fékút!
  • túlzottan nagy fékpedálút – megnövekszik a fékút és a reakció idő
  • a fékút hatványozottan nő a sebesség növekedésével
délity karosszéria fék szerviz baja
délity karosszéria gumiszervíz baja

Futómű állítás, javítás

Miért szükséges a futómű pontos beállítása

Az autó futóművét, felfüggesztéseit használat közben különböző behatások, deformálódások érik. Ezeknek hatására megváltozik a kerék összetartása, dőlése, utánfutása.

Ezért elsődleges fontosságú a vezetés biztonsága szempontjából a futómű állítás.

A rossz futóművel rendelkező autó vezetése fárasztó és nem biztonságos, mivel állandó kormánykorrigálást igényel menet közben.

A rossz futómű beállítás a gömbfejeket, kerék csapágyakat, felfüggesztéseket, a lengéscsillapító szárát jobban terheli, és jelentősen rontja a gépkocsi egyenes futását, egyszersmind növeli az üzemeltetési költségeket (a gumi természetellenesen kopik).

Kanyarodásnál szintén rendellenesen viselkedik a gépkocsi. Alákormányzási szög ± 24°.

Mikor ajánlott a futómű ellenőrzése vagy beállítása
  • új téligumi vagy nyárigumi vásárlása esetén
  • rendellenes gumikopás
  • futóműből jövő kopogó hang
  • bizonytalan úttartás- keréktárcsa sérülése esetén
  • futóműalkatrész cseréje után
  • időszakosan évente egyszer, vagy 15000 kilométerenként

Időszakos szerviz

A motor – mint sok egyéb alkatrész a gépjárműben – csak akkor tudja kifejteni teljesítőképességét, ha rendszeresen szakszerűen karbantartják. A kenőanyag így hozzájárul a motorunk teljesítményéhez és annak élettartamához.

Mire kell önnek figyelnie a motorolajjal kapcsolatban
  • rendszeresen ellenőriztesse olajszintjét szervizünkben
  • mindig megfelelő kenőanyagot válasszon gépkocsijához
  • mindig cseréltesse ki az olajszűrőt az olajcsere alkalmával
  • tartsa be a gépkocsi kezelési útmutatójában előírt olajcsere intervallumokat
Mit kell tudni a motorolajról

A belsőégésű motorok vére a motorolaj.

Ahhoz, hogy a motorban levő alkatrészek problémamentesen működjenek, jó minőségű motorolajra van szükségünk.

A motorolajok feladata
  • a súrlódás és a kopás csökkentése
  • az alkatrészek tisztítása, tisztántartása, szennyeződések lebegtetése
  • korrózióvédelem
  • a motor hűtése
  • a motor tömítettségének javítása
  • katalizátort ne károsítsa
  • savas, lúgos égéstermékeket semlegesítse


A motorolaj cseréjét annak elhasználódottsága teszi szükségessé!

Az elhasználódás okai
  • a motorban levő magas hőmérséklet hatására fellépő kokszosodás
  • a rövidtávú használatnál az olajba kerülő elégetlen üzemanyag hatására fellépő olajsár képződés
  • külső szennyeződések olajba kerülése (akár a koszos levegőszűrőn át is)
  • az égésből keletkező gázokkal való telítődés
  • a nyírási igénybevétel miatt állandóan károsodó olajmolekulák
  • a hő hatására kiégő adalékok
Olajcsere periódus

A 80-as években általánosan 7500 km-t adtak a diesel motorokra, a benzines motorokra 10000 km volt jellemző.


Ezután a környezetvédelem, valamint a motorok és kenőanyagok korszerűsödése miatt egyre hosszabb periódusokat vezettek be.

Manapság a gépjárműgyártók közti versenyszellem hatására sokszor indokolatlanul hosszú periódust határoznak meg. Ehhez drága hosszúfutású olajokat írnak elő és még ezekkel is csak hosszútávú /autópálya/ használatban lehet a motor károsodása nélkül kiautózni az előírt periódust.

Azt egyébként írják a szervízkönyvek, hogy csak a legoptimálisabb használat mellett értendő a megadott o.cs. interválum.


Hazánkban az autósok közlekedési szokása eltér a fejlett autógyártó országokétól. Lévén hazánk kisebb területéről és kevés autópályájától. /Több a rövidtávú járműhasználat/

Ezért ügyfeleinknek rövidebb cseréket javasolunk.

A magyar utakon a levegőszűrőt is sűrűbben kell cserélni az előírtnál. Természetesen, csak magas minőségű, a bárdi autóalkatrész áruház által forgalmazott alkatrészt és olajat építünk autójába.

Személy, kis-teherautók, valamint motorkerékpárokat egyaránt vállalunk.

délity karosszéria autószervíz javítás baja
délity karosszéria kipufogó szerviz baja

Kipufogó

Gyakran előfordul, hogy ügyfeleink megkérdezik, lehet-e közlekedni a lyukas vagy leszakadt kipufogóval, mert nincs idő a kipufogó javításra.

Ezt több okból sem ajánjuk! Azon felül, hogy szabálytalan így a közlekedés és egy jelentősebb kipufogó kifújás a motor kipufogó szelepeit is károsítja, sokan nem is gondolnák, hogy milyen veszélyes lehet meghibásodott kipufogóval autózni.

Amiért nem érdemes halogatni a kipufogó javítását vagy cseréjét
  • Letört a kipufogó kivezetőcső, a forró kipufogógáz megolvasztotta a műanyag lökhárítót, autópályán sietősen közlekedő autósoknál pedig az egész lökhárítót eldeformálta.
  • Hátsó kipufogódob felül kifújt, a forró kipufogógáz pedig megolvasztotta vagy meggyújtotta a csomagtartóban tárolt dolgokat. Láttunk már a fenéklemez aljára olvadt cd tartó tokot és megpörkölődött kabátot is.
  • Leszakadt a hátsó kipufogó dob, beakadt az aszfaltba és letépte a hátsó lökhárítót.
  • Letört a kipufogó felfüggesztő, a rögzítetlen összekötőcső pedig beleolvadt a műanyag üzemanyag tartályba.
  • Elöl letört a kipufogócső, beakadt az aszfaltba, és letépte az üzemanyag vezetéket, valamint felütötte a fenéklemezt.
  • Elszakadt a kipufogó dob rögzítése és kidörzsölte a fém fékcsövet.
  • Letört a középső kipufogódob rögzítése, és a megnövekedett feszültségtől a flexibilis kipufogócső is elszakadt.
  • Leesett a hátsó kipufogódob, és összetörte a mögötte haladó gépjárművet.
Mikor kell szakemberhez fordulni

A fent leírtakat figyelembe véve kimondottan ajánljuk minden ügyfelünknek, hogy amennyiben rendellenes zajokat, hangokat hall a kipufogótól, mindenképpen nézesse meg szakemberrel a gépjárművet, főként ha hosszabb utazást tervez.

A kényszerhelyzetben végeztetett, sok esetben csak gányolt kipufogó javítás sem áll meg 10-20.000 forint alatt, minden vonzatával együtt pedig sokszor többe kerül, mint a szakszerűen cserélt kipufogó.

Arról nem is beszélve, hogy lyukas kipufogóval egyes határátkelőkön át sem engedik a gépjárművet, vagy borsos összegre büntetnek a hatóságok. Kellemetlen, ha a kikapcsolódásra szánt időt és pénzt kipufogó javításra kell fordítani.

Gyors segítség meghibásodott kipufogó esetén

Amennyiben mégis közlekedni kell a kipufogó hibás gépjárművel, mert ugyebár a muszáj az nagy úr, és valahogy el kell jutni a kipufogó szervizbe is, mindenképpen szemrevételezzék, hogy a lyukas kipufogó merre fújja a forró kipufogó gázokat.

Szükség szerint a leszakadt kipufogót vagy szereljék le a tartóról, vagy ideiglenesen rögzítsék a karosszériához, lehetőleg ne gyúlékony madzaggal, vagy leolvadó gumipókkal.

Ajánlott fémdrótot használni és kis tempóban közlekedni a biztonság érdekében.

Műszaki vizsga

Új autónál négyéves korig érvényes a műszaki vizsga, majd kétévente esedékes a felülvizsgálás. Lehetőség szerint ne a vizsgabiztosok olvassák a fejünkre az esetleges hiányosságokat és problémákat.

Ha az autó rendszeresen szervizelt…

akkor különösebb meglepetések nem érhetik a tulajdonost, hiszen döntően „képben van” a kocsija általános kondícióját illetően.

Az otthoni átvizsgálás azonban nem felesleges időtöltés.

Mit érdemes ilyenkor szemrevételezni?

Kezdjük kívülről, rögtön az üvegekkel.

A szélvédőn nem lehet repedés, és a látótérben kavicsfelverődés okozta sérülés – utóbbit javítva elfogadják, ha a munka szakszerűen kivitelezett.

A szélvédő nem lehet fóliával sötétített, míg a két első oldalüveg fényáteresztő képességét 75 százalékban írják elő, ami annyit jelent, hogy a fóliázás itt sem megengedett, tehát ha van (például így vettük az autót), a vizsgára ajánlott eltávolítani, mert ez bukást eredményező állapot.

A hátsó szélvédő és az oldalablakok sötétítése megengedett, és ez manapság legtöbbször már a gyárban megtörténik, felragasztott sötétítő fólia esetén azonban annak fényáteresztését igazoló műbizonylat szükséges.

A világítóberendezésnek működnie kell

A búrák nem lehetnek repedtek, pláne töröttek, a régebbi konstrukcióknál a korrodált, sérült foncsorra kell ügyelni.

A karosszériánál csak a kisebb, napi használatból eredő horzsolásokat, horpadásokat nézik el, karambolos, elemhiányos autóval kár is próbálkozni, és ügyeljünk a korrózióra.

Ne dőljünk be a városi legendáknak, például kezdődő sárvédő íves „virágzással” még nem fogják elmeszelni a kocsit, maximum ráírják a vizsgalapra a hibát, de érezzük, hogy van egy határ, ami nem a hallhatóan csámcsogó rozsdánál, a szitává porlott küszöböknél kezdődik.

Külső szemrevételezésnél a gumikról se feledkezzünk el, nézzük meg, nem repedezettek, netán szerkezetileg károsodtak-e az abroncsok – utóbbi a szálszakadás, amit jellegzetes dudor jelez. A törvényileg előírt kötelező minimális profilmélység 1,6 mm, de ahogy már többször elmondtuk, a saját biztonságunk érdekében 3-4 milliméternél cseréljünk abroncsot.

Érdemes néhány mondatban a kerekekről és a fényszórókról külön is szólni. Nem árt tudni, hogy ha nem gyári könnyűfém felni van felszerelve, akkor a vizsgán bizony kérhetik a műbizonylatot. A kerekeknél (gumi és felni) nem lehet méretbeli eltérés, csak akkor, ha ezt a gyári specifikáció előírja – például sportos típusoknál hátul a nagyobb felnire szélesebb abroncs kerülhet.

A gumiknál megengedett az eltérő mintázat, de tengelyenként azonosnak kell lenniük.

A fényszóróknál az utólagos, sokszor a gagyi kategóriába tartozó xenon berendezésekre kell kitérni, hiszen dömping van a kereskedelemben, és nyakra-főre szerelik be ezeket a javarészt szabálytalanul működő, a szembejövőket kellemetlenül vakító (kvázi balesetveszélyes) holmikat.

Ez önmagában is külön sztori, így most csak annyit, a szélvédőmosóval együtt dolgozó lámpamosó és automata szintszabályozás nélküli xenonnal nincs pardon, bukik a jármű.

Az utastérben is akadhat tennivaló

A műszereknek (hiba- és visszajelző fényeknek) működniük kell, az ülések rögzítése legyen stabil, állíthatóságuk pedig problémamentes.

Ellenőrizzük az összes biztonsági övet, az automata csévélőt, a csatlakozókat, mert ezek szerepe kiemelten fontos a biztonságos közlekedésben. Ha az autóban övfeszítő is van, az nem lehet „elsülve”, kötelező a gyári állapot – ha korábban már működésbe lépett a szerkezet, és ezáltal használhatatlanná vált, akkor ezt színes (sárga vagy piros) kis jelzés mutatja a csatnál.

Próbáljuk ki a dudát, és az ablaktörlő- illetve mosóberendezést – ha van, akkor hátul is.

A gumik ne legyenek szakadtak, ha szükséges, cseréljük őket. Működjön a szellőzés, a páramentesítés.

A kötelező tartozékok között ne feledkezzünk el a pótkerékről, szükség esetén állítsuk be a légnyomást, készítsük össze a kerékcseréhez szükséges szerszámokat. Ha pótkerék nincs, akkor a defektjavító szettet mutassuk majd be a szemlén.

A vizsgabiztos munkájának gyorsítása, segítése érdekében ajánlott előkészíteni az elakadásjelzőt és az elsősegélycsomagot – utóbbi érvényességét nem csak a vizsgán, de a forgalomban a rendőr is számon kérheti.

Otthoni átnézés mellett vizsgára felkészítő szolgáltatás

Ennek során műszerek segítségével, speciális eszközökkel is átnézik azokat a dolgokat, amiket a műszakin ugyancsak megtesznek majd a vizsgáztatók.

Ide tartozik a fényszórók beállítása: ez egyszerű, de nagyon fontos művelet, melyet a szerelők szükség szerint néhány perc alatt megoldanak.

A futómű alkatrészeit az autót felemelve szemrevételezik; a csapágyak, a gömbfejek, a szilentek legyenek rendben, a porvédőgumik ne legyenek szakadtak, és ha már a magasban van a kocsi, a kipufogó is kipipálható a listán – utóbbinál nem baj a felületi korrózió, de átlyukadva nem lehet sehol.

A féket, a lengéscsillapítókat próbapadon tesztelik. A közös tengelyen lévő kerekek között elöl maximum 20, hátul 30 százalékos fékerő-eltérés megengedett, és nem lehet gond a nem álló helyzetű rögzítésre szolgáló kézifékkel sem, mert kritikus helyzetben (megszűnt lábfék esetén) ezzel kell lassítani a járművet, de emelkedőn való elinduláskor is szerepet játszik.

Ha valamilyen alkatrész (fékbetét, tárcsa, porvédőharang, stb.) cserére szorul, jobb megválni tőle minél előbb, és így − megnyugtató módon − az autó is rendben van, valamint a műszaki vizsga is problémamentesen lesz abszolválható.

délity karosszéria autóklíma szerviz baja

Klíma

Amennyiben járműve még nem rendelkezik klímaberendezéssel, az alábbiakban elolvashatja annak előnyeit. Ezen kívül bemutatjuk a klímarendszer felépítését, fő elemeit, és működését, valamint adunk néhány tanácsot a légkondicionáló használatával kapcsolatban.

Az autóklíma előnyei
  • Az utastérben nagy melegben is kellemes hőmérsékletet tart, így enyhíti a fáradtságérzetet, növeli a koncentrálóképességet, biztosítja a gyors reflexműködést.
  • Csökkenti az utastérbe kerülő levegő páratartalmát, megakadályozza az ablakokon a páralecsapódást, így javítja a látási viszonyokat, ezzel is hozzájárulva a biztonságos vezetéshez.
  • Levegőszűrést végez. A szilárd szemcsék, pollenek nem jutnak be az utastérbe.
  • Lehetővé teszi a zárt ablakok melletti autózást. Megszűnik a kellemetlen huzat, és nem zavarják külső zajok az utasokat.
Az autóklíma-rendszer felépítése, működése

Az autóklíma kompresszora összesűríti a gáz halmazállapotú hűtőközeget, megnövelve ezzel a hőmérsékletét.

Ez a kondenzátorba kerül, ahol a menetszél vagy a ventilátor segítségével hőt vonunk el, melynek hatására cseppfolyóssá válik (lecsapódik).

A hűtőközeg ezután áthalad a szárítószűrőn, mely párátlanítja, és kiszűri az esetleges szilárd szennyeződéseket.

A nagy nyomású, cseppfolyós halmazállapotú hűtőközeg az expanziós szelephez érkezik, amely közvetlenül a párologtató előtt helyezkedik el.


Az expanziós szelepen áthaladva nyomáscsökkenés következik be, ami miatt a hűtőközeg cseppfolyósból gáz halmazállapotúvá változik.

Mivel ez a folyamat hőcsökkenéssel jár, lehűti a párologtató felületét, s ezáltal a rajta áthaladó – a ventillációs rendszer által az utastérbe fújt – levegőt.

A kis nyomású gáz hűtőközeg ezután visszajut a kompresszorhoz, hogy a körfolyamat újra kezdődhessen.

A rendszer fő elemei
  • Kompresszor

Biztosítja a hűtőközeg cirkulálását, összesűríti a hűtőközeget és a kondenzátorba juttatja. A kompresszort a jármű motorja ékszíj segítségével hajtja meg. Általában mágneskuplung segítségével történik a vezérlése, amely akkor kapcsolja össze a szíjtárcsát a kompresszor tengelyével, ha a mágnestekercs jelet kap.


  • Kondenzátor (klímahűtő)

A motor hűtőradiátora előtt helyezkedik el. Itt történik a kompresszorból érkező nagynyomású, magas hőmérsékletű hűtőközeg lecsapódása, amely így cseppfolyós állapotban hagyja el a kondenzátort. A műveletet a kondenzátort hűtő ventilátor segíti.


  • Szárítószűrő

Feladata a nedvesség és a szennyeződések eltávolítása a hűtőközegből, emellett pedig a hűtőközeg tartályaként szolgál. A benne lévő szemcsés szűrő csak meghatározott mennyiségű nedvesség felszívására képes.


  • Expanziós szelep

A nagynyomású és az alacsonynyomású tereket választja el egymástól. A hőmérséklet függvényében szabályozza hűtőközeg áramlását, többet vagy kevesebbet juttat belőle az elpárologtatóba. Általában az elpárologtató közelében van elhelyezve, vagy arra van rászerelve.


  • Párologtató

Az elpárologtató a gépkocsi belső terében, a műszerfal alatt található. Tulajdonképpen egy csőkígyó, melynek hőátadó képességét lamellákkal növelik. Itt történik a nagynyomású hűtőközeg gáz halmazállapotúvá történő átalakulása, mely hőelvonással jár, és lehűti a párologtató felületét – az pedig a rajta áthaladó levegőt.


  • Levegőbefúvó

Feladata, hogy a külső (vagy keringető üzemmódban a belső) levegőt a lehűlt párologtatón keresztül a gépkocsi utasterébe juttassa.

Használati tanácsok
  • Ne irányítsuk közvetlenül magunkra a hideg légáramlatot, mert ez megfázást, ízületi gyulladást okozhat.
  • A felforrósodott autóba beülve ne hűtsük le túl gyorsan az autó belsejét, mivel megviseli a szervezetet a gyors hőmérséklet változás.
  • A gépkocsi utasterében legfeljebb 8-10 fokkal legyen hidegebb, mint a külső hőmérséklet, mivel ellenkező esetben kiszállás után, a melegben hirtelen kitáguló erek miatt csökken a vérnyomás, és erős fáradtságérzet léphet fel.
  • Fogyasszunk folyadékot, mivel a klíma nemcsak hűti, hanem szárítja is az utastér levegőjét, és a test kipárolgása megnő.
  • Elsősorban külső levegő befújással használja klímaberendezést – belső levegőkeringetésre csak indokolt esetben (pl. kellemetlen külső szag) kapcsolja. Városban ugyancsak ajánlott a belső levegőkeringetés, mivel a városi szmog teljes kiiktatására a pollenszűrő nem képes.
  • Vegye figyelembe, hogy a légkondicionáló használata csökkenti a motor teljesítményét.

Akkumulátor

Ha az Ön járművében elhelyezett akkumulátor műszaki leírásában szereplő indítóáram (Ah) értékének 70%-ánál kevesebb érték mérhető, cserélni kell. (ha csak merült tölteni szükséges)

A gépjármű indító akkumulátorok szavatossági ideje 24 hónap, élettartamuk nagyban függ a használat módjától, illetve a gépjármű műszaki állapotától is.

Akkumulátor cseréje
  1. Mérjük meg a régi akkumulátor hosszát, magasságát, mélységét, majd ennek megfelelően válasszuk ki az új akkumulátort.
  2. Lazítsa meg az akkumulátorra erősített sarukat. Kezdje a NEGATÍV(-) pólusúval, majd a saru lekötése után lazítsa meg a pozitív pólusút is, és ezt is kösse le az akkumulátorról! Csavarozza ki az akkumulátort tartó konzolt és vegye ki az akkut! Amennyiben szükséges tisztítsa meg az akku helyét nedves törlőkendővel! Helyezze be az új akkumulátort! Csavarozza vissza a rögzítőkonzolt! Tisztítsa meg az akkumulátor csatlakozóit, majd a sarukat is!
  3. Helyezze vissza az akkumulátorra a sarukat, most kezdje a POZITÍV(+) pólusúval, majd folytassa a negatívval! A pozitív pólusra helyezze vissza a műanyag védőburkolatot!
Figyelmeztetések és biztonsági előírások
  • Tartsa be az akkumulátoron, a használati utasításban illetve a gépjárműre vonatkozó üzemeltetési utasításban foglalt előírásokat!

  • Használjon védőszemüveget!

  • A savtól és az akkumulátortól tartsa távol a gyermekeket.

  • Robbanásveszély:

Az akkumulátorok töltése során erősen robbanékony durranógáz keletkezik, ezért különösen fontos: Tűz, szikra, nyílt láng használata és a dohányzás szigorúan tilos!

A kábelek és az elektromos készülékek használatakor kerülje el a szikraképződést és a rövidzárlatot.

  • Maró anyag:

Az akkumulátorsav erősen maró hatású, ezért különösen fontos: Védőkesztyű és szemvédő használata kötelező; az akkumulátort ne döntse el!

A gázelvezetésekből savszivárgás lehetséges.

  • Elsősegély:

A szembe került savat azonnal, tiszta vízzel pár percig öblítse ki. Ezt követően azonnal forduljon orvoshoz!

A bőrre fröccsent savat azonnal savközömbösítő szerrel vagy szappanos vízzel semlegesítse, majd sok-sok vízzel öblítse le. Ha nyelés útján sav került a szervezetbe azonnal forduljon orvoshoz!

  • Figyelem:

Az akkumulátort óvja a fénytől! A lemerült akkumulátor befagyhat, ezért fagymentes helyen tárolja!

  • Hulladék

Az akkumulátor nem szemét, hanem hulladék!

A használt akkumulátorokat kijelölt gyűjtőhelyeken adja le!

A használt akkumulátort soha ne tegye a házi hulladékokhoz. Az akkumulátorok újra felhasználható gazdasági javak, amelyeket vissza kell fordítani az újrahasznosítási folyamatba.

Azokat az akkumulátorokat, amelyeket nem lehet újrahasznosítani, a veszélyes hulladékokra vonatkozó utasításoknak megfelelően meg kell semmisíteni.

délity karosszéria akkumulátor baja

A Délity Karosszéria elérhetőségei

6500 Baja, Szegedi út 180/b

Nyitvatartás:

Hétfő – Péntek:

08:00 – 12:00,

13:00-17:00

Szombat:

09:00-12:00

Délity Karosszéria – 6500 Baja, Szegedi út 108/b Tel/Fax.: 79/ 324-903 Email: delity@t-email.hu

Az oldal tetejére